Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Hanna - 23 februari 2012 22:22

Har ett nystädat rum, en nypackad väska och en nybäddad säng, kan det bli bättre? Imorgon bär det av hemmåt! :D Idag har jag gått runt hela eftermiddagen och lyssnat på bra musik och bara längtat tills imorgon :) Kockan fyra går båten till Nynäs Och sen blir det båtbuss till Stockholm och sen vidare till V-ås, kommer dit vid elva och då väntar pappa där och så blir det bil hem till Suuuura :D 

Det kändes väldigt konstigt idag när jag packade för väskan blev inte särskilt full, vilket är väldigt mysko, den brukar ju vara överfull när jag ska ut och åka! Så vad har jag glömt? Säkert en massa saker men det hoppas jag att jag kommer på vad det är innan jag ger mig iväg imorgon :) 

En sak jag i alla fall har packat ner är mitt julpynt, jag kände att det var dags att säga farväl till dem nu tills nästa år ;) Till och med adventsljusstaken togs ur fönstret och åkte ner i väskan. Jag hade nästan glömt bort att jag fortfarande hade den framme :P Jag känner att jag kanske ligger lite efter... ;) 

Men nu blir det till att sova så att imorgon kommer snabbare, ni vet vart ni hittar mig :)


Ketchup Punkt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards