Alla inlägg under juli 2013

Av Hanna - 1 juli 2013 11:48

Det känns som att den föregående veckan var superbra, den känns verkligen lyckad :D Det har ju varit min sista vecka hemma för imorgon tar jag och Molly tåget ner till Halmstad och stannar där i typ en och en halv månad :) Så den senatse veckan har jag gjort allt jag vill och behöver göra innan vi åker, som att gå på handledarkurs inför att börja övningsköra och träffa Julia. Julia har hängt hos oss de senaste tre kvällarna och så har vi busat och sett på film :) Första kvällen ställde vi oss på grässmattan och snurrade medan vi hade på oss hörselkopor och blundade, sen gick vi en sväng xP Haha, vi måste sett helt tokiga ut. 


Andra saker som gjort min vecka till en toppenvecka är Bates Motell, en serie som är en prequel till Psycho och den är så bra! Både mysig, spännande och mystisk :) Den går på svtplay ett avsnitt i veckan vilket är ungefär vad jag har tid med :P Det är nästan så att det är svårt att hinna med att se det så det är bra att det ligger ute en vecka efter att det sänts på tv :) 

Sen så fyndade jag ett spel igår när det var marknad i Sura, Red Dead Redemtion. Satt och spelade det hela eftermiddagen igår och så med Julia på kvällen... Spelar det på PS3 och blir så frustrerad när vissa saker är tvärtemot vad jag är van vid... Hehe men det är kul i alla fall! 

Ett annat spel som jag har återupptäckt är Forever Lost som jag spelade jättemycket förut, och idag spelade Julia ut det :) Man blir lätt beroende av det och jag spelade ut episod 1 på typ en dag (man kan inte sluta!) och nu har jag tagit ner episod 2 också men det ska jag spela imorgon när vi åker... Om jag kan vänta tills dess! ;)

Sen så såg jag en jättebra film igår! Hide and Seek med De Niro :) Fantastiskt bra, det var längesen jag såg en film med ett sånt bra slut :) Den har lite samma känsla som Sjätte sinnet och en lika bra twist i slutet så den är värd att se innan man får den spoilad! 


Idag är det förresten första Juli! Tänk vad tiden går snabbt... Och tänk vad mycket jag inte har bloggat om! Sista veckorna i skolan, tiden här hemma, den stora släktträffen, vandringen, det stora släktkalaset, Tanzaniaresan... Ja det är mycket ni inte vet! Men någon gång snart kanske jag skriver mer om allt det där :) Men just nu måste jag packa :D 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards