Alla inlägg under februari 2014

Av Hanna - 17 februari 2014 20:15

Av Hanna - 1 februari 2014 11:56

Var så duktig igår, vi såg film på kulturhistorian i två timmar i ett mörkt rum på morgonen och jag blev inte ens lite trött :) sen på naturkunskapen skulle vi redovisa våra grupparbeten muntligt men ingen grupp var fullständig... Men jag och Daniel gjorde våran ändå för vi kände att vi klarade oss utan Albin :P och det gick bra! Dock så var jag som vanligt nervöst och tydligen så får jag röda fläckar på halsen då så det var ganska uppenbart... Men Jonatan sa att det var bra så jag är nöjd. Det blev en halvtimme långt men det var mest för att vi pausade emellan och pratade om vad jag sa :) jag pratade om kost och mat, dieter och ätstörningar. På eftermiddagen sen så var jag och tränade på Friskis, trots att det knappt gick att komma fram i all snö... Sen tog jag mig hem till Simon för vi ska ha en munlig presentation om Galileo nästa vecka så vi fixade med vår power point och åt pizza :) Bra fredag!

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards