Alla inlägg under december 2012

Av Hanna - 22 december 2012 15:30

Idag har jag umgåtts med Molly :) Vi har pysslat och fixat med små ugglor, varit ute och gått med hundarna och kokat knäck. Eller tja, det var väl mest jag som kokade... ;) 


 

Av Hanna - 21 december 2012 14:15

Hade världens bästa julavslutnig idag! Den började klockan tio imorse då hela klassen delade ut julklappar till varandra för vi körde Secret Santa :) Och alla paketen skulle ha ett rim, och de skulle helst ha något med film att göra.... Alla hade fina rim men Linnea hade nog det bästa, det var långt och handlade om Titanic :P Kul var det och alla blev glada över vad de fick :) 

Sen var det dags för julspex i aulan, nästan alla våra lärare var med :D Det var jätteroligt och de var jätteduktiga, jag ska se om jag kan hitta hela showen på youtube så att ni kan få se... Här har ni i alla fall extranummret :D 



 

Av Hanna - 19 december 2012 20:32


 

Av Hanna - 19 december 2012 20:25

Mötte Philippa på filmgymnasiet idag efter skolan, vi skulle ha ett möte om hur det blir med de här reklamfilmerna vi håller på med, och hon var alldeles uppspelt för vi hade fått ett paket och det stod att det var från tomten! Hon hade inte öppnat det eftersom att jag inte var där så när vi var klara på A7 skyndade vi oss hem :D I paketet fanns det lite julgodis och två söta reflexer :) 



Jag har såklart ingen aaaaning om vem det är som har hjälpt tomten att skicka det här, men jag berättade för mamma och hon verkar lite misstänkt.... ;)




Av Hanna - 18 december 2012 19:32

Imorgon ska vi ha vårat första prov i samhällskunskap så jag sitter och läser igenom alla anteckningar så att jag ska kunna det :) Det känns skönt att ha prov igen, jag har faktiskt saknat det... Nu för tiden är det alltid så mycket muntliga eller inlämningsuppgifter hela tiden... Men det är väl bra att man får göra lite sånt också :) 


Nu är det bara tre dagar kvar tills jag åker hem!!! :D Shit vad jag längtar, det ska bli så himla skönt att få komma hem och verkligen känna julstämning och träffa familjen, släkt och vänner :D Haha, jag blir så glad bara jag tänker på det :D Tänk att få ligga i soffan med en liten vovve och lyssna på julmusik, mmm.... 

Av Hanna - 17 december 2012 19:15

Brandlarmet gick i skolan idag, vi trodde att det var någon övning så vi gick lugnt ut, men när vi väl var ute sa vår lärare att det inte var en övning. Vi gick till byggnaden bredvid våran för att vänta på brandkåren som var påväg. Sen kallades alla in till aulan och där fick vi veta att det var någon som tänt på en papperskorg inne på en av toaletterna. Polisen kom också och pratade med oss. Lite löskigt, det var första gången jag har varit med när det har hänt något på riktigt. 

 

Av Hanna - 16 december 2012 19:15

Har idag införskaffat de sista julklapparna, skönt! Nu blir det paketinslagning :D Det känns så mysigt att sitta med papper, tejp och presenter och se det förvandlas till fina paket :) Fast jag ska nog spara lite så att man kan ha lite sista-minuten inslagning tillsammans med familjen den 23:e... ;)


 

Av Hanna - 15 december 2012 11:13

DET HÄR är en riktigt trailer ;)


Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards