Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna - 28 februari 2013 13:00

Mormor drog med mig och Molly på en liten utflykt på förmiddagen. Vi packade ner varm choklad och bullar och tog med oss hundarna ut på en långpromenad. Vi gick förbi vårat gamla hus, stenen som jag och Evelina kallar Soffan där vi lekte när vi var små, bilbanan och så gick vi upp på Snickarbacken :) Väldigt kul var det att se allting igen, man har så mycket minnen därifrån :) Som en vinter när vi var på bilbanan och skulle ¨ka pulka och vi (jag) försökte få Nisse att åka tefat... Men det ville han inte alls ;)


 

Av Hanna - 27 februari 2013 18:15

Gick med Mollan och mormor till affären och sen tog jag och Zigge en lite längre sväng hem. 


 

Av Hanna - 27 februari 2013 15:30

Mamma och syster hade ärenden i stan så jag kunde åka med och bli avsläppt vid stationen och gå runt i Västerås i några timmar :) Det blev en trevlig runda, det var fint väder med några enstaka regndroppar (!). Vid halv tre kom mormor med tåget och då kom mamma och hämtade oss. 


 

Av Hanna - 26 februari 2013 17:15

Jag och Molly tänkte baka lite kakor på eftermiddagen men så hittade vi inget recept där vi hade alla ingredienserna, så vi improviserade lite :P Men det blev bra ändå :)


 

Av Hanna - 26 februari 2013 12:15

Myser i soffan med sötaste lilla prinsen... Förstår inte hur jag klarar mig utan honom så länge.


 

Av Hanna - 25 februari 2013 15:26

Zigge hoppade upp i mitt knä och satt där i solen och såg så in ut så jag var tvungen att ta lite kort på honom...


 

Av Hanna - 25 februari 2013 13:45

Jag och mamma fikar och har det mysigt innan hon ska iväg till jobbet :) Nisse fick syn på kakorna och satte sig vid våra fötter i hopp om att få smaka en bit... Zigge tycker inte ens om sånt men han följer med och tigger lite han med bara för att Nisse gör det :P


 

Av Hanna - 25 februari 2013 13:15

Tog en promenad med hundarna medan mamma fixade maten. Snön börjar smälta och faller ner från träden vilket Zigge tyckte var väldigt fascinerande, så han satte sig ner och tittade på det ett tag :) Fast han blev lite rädd också när det ramlade ner stora snöklumpar bara någon meter bort :P


 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards