Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Hanna - 25 februari 2013 15:26

Zigge hoppade upp i mitt knä och satt där i solen och såg så in ut så jag var tvungen att ta lite kort på honom...


 

Av Hanna - 25 februari 2013 13:45

Jag och mamma fikar och har det mysigt innan hon ska iväg till jobbet :) Nisse fick syn på kakorna och satte sig vid våra fötter i hopp om att få smaka en bit... Zigge tycker inte ens om sånt men han följer med och tigger lite han med bara för att Nisse gör det :P


 

Av Hanna - 25 februari 2013 13:15

Tog en promenad med hundarna medan mamma fixade maten. Snön börjar smälta och faller ner från träden vilket Zigge tyckte var väldigt fascinerande, så han satte sig ner och tittade på det ett tag :) Fast han blev lite rädd också när det ramlade ner stora snöklumpar bara någon meter bort :P


 

Av Hanna - 25 februari 2013 11:10

Gick upp vid halv nio imorse eftersom att anicimex skulle hit och titta runt... Eller nått. Skönt att komma upp tidigt i alla fall :) Julia och jag tittade på en den musikvideon som ligger uppe på Filmgymnasiets youtubekanal, hon ville se lite vad vi gjort :) Det var kul att visa upp någonting, synd bara att det inte var den som jag hade varit med och gjort :P 

Resten av förmiddagen ägnar jag åt att baka bröd, mamma bad mig göra grahamsbullar så degen står och jäser nu :) 


I eftermiddag är jag ensam hemma, alla andra jobbar eller ska iväg någonstans. Får väl skriva på mitt manus, en första version ska vara klar till nästa vecka. Sen tar jag väl en sväng med hundarna också, det är så fint väder ute! Soligt och snöigt, 18 grader i solen. Kanske ska sätta sig på verandan med en kopp kaffe... Det känns som en bra idé :)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards