Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Hanna - 4 februari 2013 21:00

Idag efter skolan ringde jag till Emma och hade på högtalare så att de som var kvar i skolan också kunde prata med henne :) Det är alltid så skönt att prata med henne, hon är så glad och pratsam :) Jag längtar verkligen tills hon kommer hit :) 

Senare på eftermiddagen var jag på bio, det var längesen sist så det kändes som att det var dags igen nu. Jag, Jonatan och Victor var och såg Les Misérables och den var verkligen maffig. Första bilden är helt otrolig, den är riktigt kraftfull. Sedan var det en snygg inledning, bra låtar/musik och en välskriven historia :) Jag tycker verkligen att man ska se den, och helst på bio. 


Vet ni vad det är för dag imorgon? Ja, det är faktiskt något speciellt med den 5:e februari. Kan ni gissa? Annars får ni reda på det imorgon ;)

Av Hanna - 4 februari 2013 16:00

Jag skulle vilja förändra utseendet på min blogg lite grann med en ny header, men den måste helst vara 950 pixlar bred och jag vet inte, jag skulle behöva lite hjälp :P Så om det är någon som skulle vilja fixa en så säger jag inte nej... ;) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards