Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Hanna - 5 februari 2013 20:00

För exakt ett år sen skrev jag mitt första inlägg på den här bloggen :) Tänk vad tiden går snabbt! Mer eller mindre ett år av mitt liv har dokumenterats vilket förhoppningsvis gör så att jag minns det som har hänt lite bättre :) För det är det den här bloggen är till för, att se till så att jag inte glömmer bort de viktigaste, roligaste, värdefulla stunderna i mitt liv :) 

Minnen är något som jag värderar väldigt högt, jag älskar att se på bilder och höra berättelser om hur jag var när jag var liten. Och jag älskar att höra andras historier. Den senaste tiden har jag blivit lite rädd, rädd för att glömma bort. Så nu försöker jag ta vara på det jag vill minnas :P Det började väl när min farfar skrev sin bok och jag blev så imponerad över alla hans minnen, och jag funderade på om jag också skulle komma ihåg sådana detaljer som han nämner från mitt eget liv. Jag hoppas det :) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards