Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Hanna - 23 februari 2013 11:15

Åkte ut med mamma och Molly till golfbanan idag och körde ett varv där :) Det var fint väder och fina spår men vallarna  var det svårt med. Så fort man stannade fastnade det snöklumpar under skidorna, och Molly som blev för varm var tvungen att stanna och ta av sig lite och då frös ju hon fast. Och mamma som stått bakom och väntat kunde inte heller röra sig. Så jag fick åka tillbaks till dem och dra bort snön från skidorna, först mammas men det tog så lång tid så det han frysa till på den ena skidan medan jag fixade den andra så hon fick ta av dem och göra det själv. Sen fixade jag Mollys och det gick bättre men hon var ju tvungen att åka när hon var klar så hon försvann iväg. Och då hade såklart mina skidor också fastnat, så jag åkte upp för baken som vi stog i och tog av mig skidorna och tog bort isklumparna. Sen kunde jag åka ifatt Molly och mamma och sen stannade vi inte mer förens vi var framme ;) 


När vi var klara väntade vi på pappa en stund som skulle komma med varm choklad, varma jackor och mackor (och en apelsin till mamma) :) Han hade även med sig Micke, grädde och munkar. Så slog vi oss ner i en snöhög på parkeringen och vilade en stund, kan man ha det bättre?


 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards