Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Hanna - 24 februari 2013 23:45

Var med Molly i badhuset imorse eftersom att hon skulle träna, mamma och pappa var också där men de satt vid ett bord och drack kaffe och läste varsin bok och såg allmänt söta ut :) Jag simmade och tittade på Molly, hon är så jäkla duktig! Det är så himla coolt att se :) Honsimmade till och med snabbare än mig efter att hon hade tränat i en timme och bara skulle varva ner... Men så har hon tränat på det lite mer än jag också ;) 


Efter lunchen åkte jag, Molly och föräldrarna till Åsby,  vilket alltid är lika mysigt. Sen åkte vi vidare till Erikslund och tittade på skor och pjäxor till mig :D Mycket trevligt ;) 


Sen åkte vi hem och mamma och pappa gick på bio och jag och systrarna gjorde och åt fattiga riddare. Sen kom Julia hit och så hade vi filmkväll :D Började med att se en zombiefilm, den var ganska lagom, kul att kommentera ;) De hade med en animerad zombie-tiger så det säger väl ganska mycket... ;) Det blev den och tre filmer till :) 

Jag hade glömt bort att det var Oscarsgalan också, men det känns som att det här var en bra anledning till att skippa se den. Man får ju ändå veta alla detaljer efteråt när man går i en klass som min ;)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards