Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Hanna - 12 februari 2012 18:36

Jag känner att det blir många inlägg om Tv-program den här helgen men så får det va, här kommer nämligen ett till! Det är nämligen så att jag håller på att se ifatt alla avsnitt av Jonathan Ross Show, en underbart rolig brittisk talkshow. Den piggar verkligen upp och att sitta och titta på den är nog bland det bästa man kan göra en söndagseftermiddag som denna :) Om du vill se den hittar du den under Humor på SvtPlay, ja jag vet, SvtPlay igen... Men det är riktigt bra! Jag skulle ha svårt att klara mig utan det för det är som dom säger, Tv när DU vill ;) fast det är nog någon annan reklam... Men i alla fall :) Och på humorsidan finns även en del andra goa klipp som Film på minuten, Russian Ipod och telefonsupporten, mycket nöje! Men nej du nu hinner jag inte skriva mer för nu är det dags för ett till avsnitt av showen :) 


Klart slut (för idag i alla fall)

Av Hanna - 12 februari 2012 18:20

Här kommer lite bilder från dagens härliga promenad :)


      

Av Hanna - 12 februari 2012 09:38

Hmm... upptäckte nyss att jag inte har någon frukost här hemma så det får bli en sväng till konsum så här på morgonen, hoppas att de har öppet :p Sen blir det till att ta sig ut och motionera lite, jag har varit alltför slö alldeles för länge nu! Och så var det längesen jag var nere vid havet och jag saknar det :) Jag tar med mig kameran också så att ni får se hur vi har det här här på ön :) Och nu upptäckte jag att jag inte kan hitta min kameraladdare... suck! Det blir nog till att städa upp lite här i eftermiddag skulle jag tro :p Hoppas att den finns här i alla fall så att den inte ligger hemma i Sura... Men men! Först ska jag ut som sagt! Ut i vinterkylan... brr! Sen ikväll kan jag i alla fall gosa ner mig och slå på en bra film med gott samvete :) 


Ketchup Punkt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards