Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Hanna - 17 februari 2012 19:02

Knasig dag idag, på förmiddagen jobbade vi med ett manus som vi gjorde perfekt. Det var vi stolta över och det kändes som vårat manus. Och sen på eftermiddagen delades vi in i våra produktionsgrupper och fick varsit nytt manus, nämligen det som vi ska filmatisera. Och de som på förmiddagen jobbat med det manuset tyckte att det var något sånär komplett men det tyckte inte jag... :P Men det blir nog bra :) Jag är förresten produktions ledare så det är jag som ska ha koll och hålla ordning på hela produktionen, äntligen! Jag måste erkänna att jag har lite svårt att låta någon annan ha hand om allting, särskilt om den personen sköter det på ett dåligt sett :P Men nu är det dags för mig att bevisa vad jag kan :) Vi har en väldigt bra grupp och jag tror verkligen att det här kommer att bli en riktigt rolig tid för oss med mycket jobb :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards