Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Hanna - 20 februari 2012 19:46

Som produktions ledare ansvarar du för att allt går som det ska och att alla hinner med det de ska. Det är ditt ansvar att filmen blir färdig i tid, myyyys ;) Haha, nejmen det är väldigt kul att planera faktiskt, även om många kanske inte tror det :) Men så är ju det inte det ända man måste göra, det är ju även så att det är mitt ansvar att vi får tag i skådespelare och det är där jag har ett litet problem, jag har nämligen telefonskräck. Vilket jag vet är väldigt dumt och onödigt men ändå får jag hjärtklappning så fort jag har slagit ett nummer och jag hör hur de där sega tonerna går fram... Sen svarar någon och jag blir nervös och tror att jag ska snubbla på orden eller att jag hör fel och gör bort mig :P Men oftast går det ju bra och jag kan pusta ut efteråt  :) Som idag till exempel, jag var tvungen att ta kontakt med en skådespelare och satt i nästan en timme med nummret i hand och bara väntade på att jag skulle våga ringa, fånigt, eller hur? Sen när jag väl vågade ringa var han inte hemma och jag fick prata med hans fru istället, tror jag att det var i alla fall, och jag sa att jag skulle ringa tillbaka senare. Ringa en gång till! Men det gjorde jag sen och han var inte alls farlig, tvärtom snarare och väldigt lätt att prata med över telefon :) Men så visade sig att han redan var bokad under vår inspelningsvecka så imorgon måste jag hitta en ny skådespelare att ringa upp... Och även om jag vet att det antagligen kommer att gå bra så tror jag ändå inte att känslan av obehag kommer att utebli, men den kanske minskar med tiden och till slut kanske jag helt enkelt glömmer bort den. Vem vet?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards