Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Hanna - 16 februari 2012 22:01

Det ända som känns lite sorgligt med att jag ska vara utomlands hela sportlovet är att jag inte kommer hinna träffa några av mina söta vänner i Surahammar :/ Och hundarna kommer jag inte heller att se så mycket av :( Det är tur att det kommer fler lov :) Och så är det tur att det finns telefoner och facebook så att jag kan hålla lite koll på dem ;)


Jag och finaste Elin <3


Jag och finaste Elin :)


  Min Hund Zigge 

Min hund Zigge

Av Hanna - 16 februari 2012 21:47

Ibland känns livet tungt och man behöver något som piggar upp, här kommer just en sån bild :) Den får mig alltid att må bra oavsett vad som känns jobbigt :D Kanske har du det lite jobbigt just nu och behöver något som får dig att le? Den här bilden kommer garanterat att få dig att dra på smilbanden ;) En personlig favorit :)


 

Av Hanna - 16 februari 2012 17:57

Tänk att den här veckan nästan är slut! Det är bara helgen kvar och den brukar ju gå jättesnabbt ;) Sen börjar en ny produktion nästa vecka! :D Det ska bli riktigt kul eftersom att vi har jobbat så mycket med de manus vi ska filmatisera och eftersom att det är en sån lång produktion :) Och så kanske det kommer in lite nya HD-kameror också, synd att man redan har varit foto :P Men det verkar bli en bra och rolig produktion i alla fall :) Längtar verkligen tills på måndag så att jag får reda på vad jag har för roll i det hela den här gången :) 

Och nästa helg bär det av hemmåt!! :D Då börjar sportlovet och jag får komma hem och träffa hela familjen, hundarna och kaninen :) Och så är antagligen kusinerna, en morbror och mormor hemma hos oss också för på lördagen ska vi nämligen dra oss till Arlanda och ta flyget till det svåruttalade Reykjavik. Det ska bli väldigt spännande för jag har agnska länge velat åka till Island och se hur det är där :) Och så är det spännande eftersom att det är första gången mina systrar ska flyga men det ska nog gå bra :)

Men nu känner jag att det är dags att hitta den där kameraladdaren så att jag kan ta en massa fina bilder när jag åker iväg... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards