Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna - 11 augusti 2012 15:45

Har suttit nere i källaren i en hel evighet och tittat igenom alla gamla fotoalbum som ligger här... Så himla kul! Jag är helt förälskad i foton just nu och blir så fascinerad av hur många vi faktiskt har :) Både mamma och pappa har ett varsitt från att de var små och det är så roligt att se dem som unga :D Jag hittade även mitt eget fotoalbum och det är också så skönt att se, jag har varit så rädd på sistonde att minna minnen ska försvinna (det är dels därför jag har börjat blogga) men nu när jag sett alla dessa foton har jag börjat komma ihåg saker igen :) 

Av Hanna - 10 augusti 2012 19:23

Och den är inte äns uppäten! Än... ;)






 


Mat
Av Hanna - 6 augusti 2012 10:45

Jag och Molly gick upp halv sex imorse och slog på den första filmen i Sagan om ringen triologin, just nu är vi i mitten av den andra delen :) Vi ser de förlängda versionerna så det tar en tolv timmar att se allt :)

Av Hanna - 5 augusti 2012 16:05

När Nisse ska bada gäller det att ha koll på alla hårvårdsprodukterna ;)

Av Hanna - 2 augusti 2012 21:30

Molly hade visst bakat igår så efter maten fick vi nå chokladformar.... Och som vanligt när det ställs något gått på bordet hinner jag äta upp det innan jag hinner ta kort på det, så det är bara att inse, det kommer alldrig att bli några mat eller fika bilder på min blogg... Om det nu inte är så att jag måste vänta med att äta det av någon anledning, som när vi har besök, gästerna först... :)

Mat
Av Hanna - 1 augusti 2012 23:56

Såg en skräckfilm ikväll där speglar inte var någonting trevligt... Och nu ska jag försöka sova i ett rum i ett hus ute på landet där ena väggen till största delen bara består av speglar... Usch, jag är rädd! x) Tur att modiga Julia finns en trappa ner :) Varför knakar det i väggarna...?! Fyyyyyy!

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards