Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Hanna - 12 augusti 2012 11:45

Har äntligen börjat skriva igen, jag drömde något konstigt inatt och nu på morgonen formades det till en idé i mitt huvud och det är så skönt att komma igång igen! Jag har suttit nere på mitt rum och skrivit hela morgonen och det känns så bra! Jag har inte skrivit på jättelänga, det känns inte som att jag har varken tid eller inspiration... Men nu hoppas jag att jag ska komma igång igen :) Jag kommer ihåg när jag började skriva, det var den tolfte november 2008 :) Jag hade en dröm den natten med som senare utvecklades till en idé... :) Senare började även Julia skriva en massa berättelser och tillsammans drömde vi om att bli kända författare :) Det var kul att vi var två och kunde läsa och kommentera varandras berättelser :) Julia var faktiskt den enda som fick läsa det jag skrev :P Och Andréa kan i och för sig ha läst ett och annat också... :) Julia skriver fortfarnde, och jag med även om det inte blir så ofta... Men jag har fortfarande mina gamla idéer nerskrivna och någon gång ska jag ta itu med dem på riktigt och till slut ska det bli något! Kanske skriver jag till och med manus av några av dem... Det hade varit spännande :) Men det här kan ju vara bland det roligaste man kan göra, att skriva ner sina idéer och se att det blir något som folk vill läsa :) Nu hoppas jag bara att jag kommer fortsätta...

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards