Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Hanna - 24 augusti 2012 16:24

Jag och kusinen Vilma lyssnade jättemycket på den här i somras, sjöng den så ofta vi fick tillfälle :D Vi va otroligt stolta när vi lärt oss texten, särskilt när vi kunde den delen som går så fort ;) Tycker fortfarande att den är super och går runt och nynnar lite på den då och då, men det är inte lika kul när man inte har någon att sjunga den högt tillsammans med ;)

Den här lyssnade vi också på, men inte lika mycket, den har inte en lika svängig refräng ;) Vi va lite Hunger games tokiga eftersom att jag läst böckerna och Vilma höll på så vi såg det mesta på youtube som hade någonting med det att göra :D Haha vi va värsta nördiga ;) Den här var dock lite svårare att lära sig, men när vi var ute och segla kunde vi i alla fall hela Peetas del och lite av de andras... :) Haha, vad stolt jag känner mig över det! xD


I'M A  S.O.B  I'M A SON OF A... BAKER?? 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards