Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Hanna - 28 augusti 2012 17:45

Jag, Linnea, Victor och Jonatan har bestämt att vi ska ha ett disneymaraton och se alla disneyfilmerna det här året :D Det är så många filmer som man inte har sett på jättelänge som man såg när man var liten och det ska bli så kul att se dem igen :) Längtar tills vi ska se Bambi, Dumbo och Törnrosa, de var mina favoritfilmer när jag var liten och jag vet inte hur många gånger kjag har sett dem... Törnrosa kommer jag ihåg att jag såg flera gånger om och om igen... Så konstigt att man aldrig tröttnade :P Det enda jag tyckte var tråkigt var i början när de skulle sjunga och tåga in i staden... Men jag spolade aldrig förbi, för så gör man bara inte. Det finns även en urtråkig sång i Bambi som jag störde mig jättemycket på när jag var liten... Men nu är det ett av mina starkaste minnen och jag längtar efter att få sitta och vänta på att den ska ta slut :) 

Idag ska vi se Mästerdetektiven Bassil mus, eftersom att Linnea, Victor och Jonatan har pratat om den i skolan och är sugna på att se den, själv har jag knappt hört talas om den innan :P Sen ska vi även se Atlantis, och den har jag inte heller sett... :P Måste ha missat dem :) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards