Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Hanna - 13 augusti 2012 23:51

Jag har tröttnat på att ha tandställning nu, det gör ont och spänner i munnen :p Mamma skrattar och minns hur det var för henne när hon var liten... Så hon tar hand om mig och gör små smörgåsbåtar som jag kan smaska i mig :) Fast Molly tycker också att de är mums att äta så jag måste vara snabb om jag ska få i mig alla ;)

Av Hanna - 13 augusti 2012 21:15

Lilyhammer är en ny serie som visas på svt2, och den är väldigt underhållande. Jag hade inte så höga förväntningar och trodde att allt det roliga visades i trailern men jag hade visst fel för den är rolig rakt igenom :) Om du missade första avsnittet som visades ikväll så finns det såklart på svtplay :) Det handlar om hur en italiensk maffiakille kommer till Norge och ska försöka få till ett liv där. Han vet vad han måste göra för att få som han vill men ibland  blir det "kulturkrockar"... ;) 


Se första avsnittet av Lilyhammer HÄR

Av Hanna - 13 augusti 2012 11:48

Det ryktas om att jag kommer ha lite svårt att tugga med min nya tandställning så jag njuter av att kunna göra det nu :) Äter till och med ett äpple, vem vet när jag kan göra det igen? ;)

Av Hanna - 13 augusti 2012 09:32

Sitter på stationen i V-ås nu och väntar på tåget som kommer om tjugo minuter :) Ska till Stockholm och få den där efterlängtade tandställningen ;) Men det blir inte förens halv två så jag ska roa mig lite i den stora staden först :D

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards