Alla inlägg den 23 september 2012

Av Hanna - 23 september 2012 21:48

Var nere i innerstan ikväll och spelade in de två sista inställningarna till vår film :) Det var jättesmidigt, vi va på ett bra ställe och hade jättefint naturligt ljus :) Det enda problemen var bara att det stog en cykel ivägen och att det hängde en vägskylt mitt i bild... Men vi löste det genom att hänga något på cykeln så att den inte syntes och så skruvade Emma ner skylten :) Och efter insoelning så skruvade hon upp den igen ;) Men folk tittade lite konstigt på oss jusst då... :P Det är skönt att vi är klara i alla fall :D Vi har en sån härlig grupp, det har varit en jätterolig inspelningsvecka men det har varit krävande och det känns som att det behövs en lite lugnare vecka nu :P

Av Hanna - 23 september 2012 13:33

 

Av Hanna - 23 september 2012 12:19

Ska inte till skolan idag, första gången på två veckor :P Fast vi ska spela in de sista exteriöra bilderna ikväll så det bli jobb ändå... :) Men det är så skönt att bara få vara hemma, känns bara som att jag har kommit hem för att sova den senaste tiden :P Idag ska jag bara ta det lugnt och ta hand om mig själv och försöka bli frisk :) Tänkte läsa en bok, lyssna på musik, dricka en massa te och ta en promenad :) Och ringa hem, har inte hunnit prata i telefon med familjen på jättelänge :) Jag har haft det så bra här och knappt tänkt på hur det är hemma, men nu när jag gör det längtar jag tills vi har gått ut trean och jag kan få uppleva hösten i Sura och V-ås igen... Saknar alla promenader med hundarna ute i skogen, med mamma eller Molly som sällskap :) Och att gå runt i V-ås och springa i affärer eller gå på nått mysigt café eller hälsa på nån i släkten :) Jag saknar allt det där som jag kunde göra för två år sen... Det är konstigt att den delen av mitt liv bara försvann, det var inget jag tänkte på när jag flyttade hit :P Men det var jobbigare förra året, för då kom det som en chock att det var borta. Jag sitter och drömmer om höstlovet nu då jag får åka hem och kan göra allt det där :) Jag hoppas att det inte blir som förra året när ingen hade lov samtidigt som jag :P Evelina har ju inte lov längre men jag hoppas att jag kan få umgås med Molly i alla fall, kanske kan dra med henne på lite äventyr ;) Annars sägs det ju också att vi kanske ska åka till Norge på lovet eftersom att min morbror bor och jobbar där i år igen. Då åker jag med min andra morbror och kusiner och det skulle ju vara kul... Det var väldigt mysigt förra gången vi var där, då gick vi runt i stan och var på zoo :) Så om jag och kusinerna har lov samtidigt kanske det blir så igen, men annars blir det en vecka hemma och det känns som att det skulle behövas ;) 


 

När vi var i Norge passade vi på att fira rödnäse-dagen, en fantastisk högtid som bara finns i Norge ;)


Jag och kusinerna :) Kanske blir en favorit i repris iår? 




Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards