Alla inlägg den 7 september 2012

Av Hanna - 7 september 2012 21:19

Sitter och kollar runt bland nyuppdaterade bloggar och hittar bara en massa tolvåringar som gör fjortisposer. Och uppdateringarna handlar om att de varit och köpt nya hudkrämer idag (det va seriöst en tolvåring som skrev det!) och jag blir så less, va sjutton har hänt med folk? Vad är det för nått som får unga tjejer att bete sig så? Varför är man så himla utseende fixerad egentligen? Jag tänker bara på hur det skulle vara om Molly var sån... och ryser. Kan inte tänka mig att hon någonsin skulle sminka sig och ställa sig framför spegeln och ta ett kort och lägga upp på någon hemsida... Varför vill folk så gärna visa upp sig? Är det verkligen bekräftese man vill åt? Blir man inte tillräckligt uppmärksammad i sitt "riktiga" liv? Jag tycker faktiskt att det är lite läskigt... Barn ska väl inte bry sig om hur de ser ut? Vad gör det egentligen att ens hår är lite ruffsigt och att ens strumpor inte matchar? Jag kommer inte ihåg att det gjorde något när jag var liten...

Av Hanna - 7 september 2012 14:15

Jag har värsta träningsvärken sen löpningen igår... Haha, jag har inte haft såhär mycket på jättelänge :P Vi hade friidrott igår med inriktning på löpning så vi sprang, hade häcklöpning, stafett och startövningar :) Det var kul och jobbigt :P Nu orkar jag knappt röra mig x) Det brukar ju bli värre den andra dagen så jag undrar hur jag ska klara mig imorgon... Blir väl till att ligga i soffan å slappa hela dan kanske ;) Kanske lite manusläsning också så att jag kan säga att jag gjort något nyttigt... 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards