Alla inlägg den 6 september 2012

Av Hanna - 6 september 2012 19:27

Sitter hemma hos Victor och Jonatan och har blivit bjuden på mat... Tycker att det kan hända lite oftare! ;) Fantastiskt att bara kunna komma hit och så har de maten färdig :) Nu blir det disneyfilm med dem och Linnea :) Idag blir det Askungen och Tarzan :) Det var jättelängesen jag såg dem... Ska bli spännande att se Askungen igen, det finns så mycket som man glömt bort som man börjar komma ihåg igen nu :D Det är så livet ser ut här på Gotland ;D

Av Hanna - 6 september 2012 18:16

Presenterade våra modeller för klassen idag och sen röstade vi fram vilka tre som ska produceras, och Frejas blev en av dem! Jag blev jätteglad för hon har verkligen en bra historia och sån fin scenografi :) Den andra som gick vidare är Linneas, och hon gör ju alltid så bra manus... ;) I den här är det mycket handling och lite snack, vilket uppskattas. Den tredje blev Elias, som utspelar sig i en gammal fiskestuga... Otroligt rolig scenografi! Idag fick vi även veta vilka grupper vi ska arbeta i och vilken roll man har i produktionen, och jag blev foto och ska jobba med Frejas manus! Är så himla nöjd, trodde inte att jag skulle få vara foto eftersom att jag redan har varit det två gånger förut men blev posetivt överraskad när jag blev det :) Det ska bli så kul att jobba med ljuset i den här, jag tror att det kan bli riktigt coolt :) Det ska vara lite dunkelt och mystiskt.... En riktig utmaning! Det utspelar sig under sent 40-tal så det kommer att vara snygg scenografi också. Det känns som att det här kommer att bli en riktigt bra produktion, de här kommer nog att bli våra bästa filmer hittils... :) Jag är så himla peppad! 


 

Här är uppsättningen för den här produktionens grupper :) Foto har ju oftast inte så mycket att göra efter inspelning så då får jag byta roll till scenografiassistent och hjälpa till att ta ner vårat bygge och plocka undan... Men vi är tre som ska göra det så det går nog bra ;)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards