Alla inlägg den 13 september 2012

Av Hanna - 13 september 2012 18:15

Satt kvar efter att vi slutat och jobbade lite med vårat bildmanus, men jag var helt slut och orkade knappt göra någonting, och då kommer vår fantastiska produktionsledare och frågar om jag vill ha varm choklad :) Så himla mysigt :D Sen gjorde hon den supergod med minimarsmallows :) Och sen uppgraderades den ännu ett steg med vispgrädde ;) 


 

Av Hanna - 13 september 2012 08:45

Jag har aldrig gillat fotboll, dels för att alla ska spela fotboll hela tiden vilket jag aldrig gjort eftersom att jag aldrig sett vad som är så kul med det, dels för att jag inte har någon bollkänsla och dels för att jag är bollrädd. Det har helt enkelt aldrig känts som som någonting för mig. Men idag stog det fotboll på idrottsschemat och då var det bara att bita ihop och köra. Först gjorde vi några bollövningar, och Maria som har spelat fotboll ett bra tag briljerade såklart ;) Hon fick allt att se väldigt enkelt och snyggt ut... Men så har hon ju övat mycket också :) Jag och Linnea hade det väl lite svårare... :P Senare delades vi in i lag och gjorde lite målövningar, Maria var i mitt lag och hon coachade oss igenom det vilket var väldigt betryggande :) Sen körde vi match och det konstiga va... att det gick faktiskt bra, och det var kul! Vi anföll motståndarlaget och passade varandra, vi blev av med bollen och försökte ta tillbaks den. Alla sa "Bra gjort!" till den som gjorde mål, oavsett vilket lag som fick poäng. Albin och Simon var farligast, de kunde ta bollen från vem som helst och de springer supersnabbt så man har lite svårt att hänga med... Simon stog i mål och ibland när jag kom upp på hans planhalva skrek han till sitt lag att någon borde täcka mig, och det fick mig att må så bra, för om Simon säger så så betyder det att jag utgör ett hot och eftersom att Simon är bra på fotboll så borde han veta :) Albin var jag lite rädd för för han är så stor och han tog bollen från alla, så när vi slogs om bollen så vann han alltid, förutom en gång i slutet när jag fick tag på bollen och kunde passa den vidare till en i mitt lag som sedan kunde göra mål! Wohoo vad bra det kändes då ;) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards