Alla inlägg den 28 september 2012

Av Hanna - 28 september 2012 19:55

Hade en grym kväll med de flesta tjejerna från klassen igår här hos mig och Philippa :D Vi träffades vid sju på coop och köpte lite smått och gott sen gick vi hit och umgicks :) Vi såg på en film bara, ovanligt för att vara vi, och så spelade vi ett spel som Mimmi hade med sig. Fast egentligen var det inget spel utan bara en frågelek. En person läste upp några frågor på ett kort och så fick alla svara :) Det var riktigt kul, ibland svarade vi ganska snabbt men ibland blev svaren långa och vi kom in på annat och så tog det ett tag att komma tillbaks till ämnet ;) Det kändes så bra, alla tjejer i klassen är så roliga och trevliga :) Det ända som var lite tråkigt var att jag fick jätteont i min vänstra axel och nacke, kände mig så otroligt stel vilket jag inte gjort på jättelänge... Så jag satt halva kvällen med en värmekudde runt axlarna och försökte att inte skratta för det gjorde så ont då :P Det gick ju sådär... ;) 

Linnea och Jacqueline gick vid tolv medan Emma, Maria och Mimmi var kvar ända till fyra :) Efter att de gått satt jag och Philippa kvar i nästan en timme och pratade lite bara vi så jag somnade inte förens kvart i fem... Men ändå var jag knappt trött på hela kvällen, men det blir väl så när man har bra sällskap :) Grymt kul var det i alla fall och det gör vi nog om :D Nästa gång ska förhoppningsvis Freja och Melica också kunna vara med :)

Av Hanna - 28 september 2012 17:15

Är ledig idag, och det känns så bra :) Har typ suttit i min säng hela dagen och läst den sista boken i serien om Eragon, det är så spännande :) Så skönt att man har tid att läsa också, annars är det alltid en massa annat som ska göras... Philippa och Teddy försvann till båten för några timmar sen så jag blir ensam hemma hela helgen, trevligt för mig ;) Det är många från klassen som åker hem idag så det blir lite tomt... Men det är gött att få ha det så ibland också :) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards