Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Hanna - 15 juni 2012 15:53

Usch, vilken deppig dag det här blev :/ 


Förmiddagen var jättebra, vi hade en jättebra avslutning med betygsutdelning, tävling (som jag och Mimmi vann, tillsammans med två andra lag...) och go' fika :) Och sen bevisades det att estetare har de bästa avslutningarna :D Martin, filmhistorialäraren, hade med sig en enorm filt som många av estetarna och våra lärare satt på och lyssnade på musikarna medan de spelade. Vi fick vindruvor, läsk, körsbär, torkad frukt och nötter medan vi satt där och hade det mysigt :) När bandet hade spelar klart fick vi istället lyssna på Martins gamla skivspelare, det var så himla mysigt! Jag spelade in lite på mobilen så om ni träffar mig kan ni få höra hur det lät :P 

Det här var i alla fall den fantastiska maskinen :D

   

Och det här mumsade vi på medan vi lyssnade!

       

På eftermiddagen var det meningen att Emma skulle ringa mig så att vi kunde gå och fika men hon har problem med sina linser och fick jätteont i huvudet så det gick inte... Så nu har jag istället rensat här hemma i mitt lilla rum, tagit ner filmaffischerna, tagit ner mina egna gardiner och bytt till de som var här när jag flyttade in. Det känns inte alls som mitt rum längre, alla mina personliga saker är nerpackade så det känns helt tomt :P Nu vet jag inte vad jag ska göra längre, det känns som att alla har åkt hem, eller inte har tid med mig... 


Det är inte kul att ha sommarlov just nu för jag har inget att göra, för att packa mer behöver jag en till väska och det kommer inte pappa med förens imorgon eftermiddag... Och jag får inte åka hem förens på söndag, men jag vill hem nu! Här är det inte kul längre, inte när man vet att man är ledig och skulle kunna vara hemma :P 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards