Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Hanna - 4 juni 2012 22:22

* Började skoldagen med matte, vi gick igenom nationella provet och jag nådde precis upp till A-nivå, woho! 

* Sen hade vi hisoria och svenska och då jobbade vi bara med våra erbeten som ska in den här veckan... Men nästa vecka blir det FIKA på svenskan! :D Mumsig värre :)

* Sen var det engelska och då körde vi charaaaadeeer :D Första slappa lektionen och det sägs att det kommer fler, snart är det sommarlooov! :D

* Sen drog jag mig hemmåt, ringde till de som jag ska sommarjobba hos och bestämde att jag ska jobba nio-tre, precis lagom! Tiderna är dessutom flyttbara, det är bara för mig att säga till så fixas det, sweeet :D 

* Efter det gick jag och köpte kaffe, för det var jag värd :D 

* Efter kaffet blev jag så pigg så jag bestämde mig för att träna och lyssna på Gwen Stefani, tror knappt att det finns nån bättre kombination än det :D

* Sen var jag så slut så jag har bara suttit och tittat på videor från Smosh hela kvällen, skojigt har det varit :)


Ganska otroligt meganice dag helt enkelt :) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards