Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Hanna - 14 juni 2012 22:08

Ledsen att jag inte bloggade någonting igår, men jag var så trött när jag kom hem :P Det var en väldigt konstig dag också, förmiddagen var jobbig och eftermiddagen och kvällen var fantastiskt rolig och trevlig :) Lite blandat alltså :P Hela klassen samlades på eftermiddagen och grillade i en park, det var så mysigt så :) Fast mådde lite dåligt på grund av pollen lite senare på kvällen men det gick bra :P 


Idag hade vi våra sista lektioner och imorgon är det äntligen dags för avslutning, det känns jätteskönt! Det kommer att bli hemskt att lämna klassen men skönt att få komma hem :) Det kan vara så att det är på väg att lösa sig med boendet också så det är ju lysande :D 

Ringde till min tandläkare idag också och fick en tid för tandreglering, det blir i augsti. Jag hade hoppats på att få en tid tidigare men bättre sent än aldrig :P Skönt att det blir innan vi börjar skolan också :) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards