Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Hanna - 3 juni 2012 21:18

Har haft fullt upp med en svenskauppgift hela dagen, först var jag tvungen att få tag i den eftersom att jag själv glömt den i skolan... Men det fixade Mimmi som skrev upp vad det var jag skulle göra på facebook :) Jag ska skriva en argumenterande text och jag är verkligen inte bra på det, men hur svårt kan det egentligen vara att säga som man tycker, jag gör ju det hela tiden annars? Blir i alla fall väldigt konstigt när jag skiver, det ser rörigt ut och jag kommer inte på hur jag ska avsluta mina meningar. Usch :P Men nu är det i alla fall bara en vecka kvar, sen sätts betygen och efter det har vi inga uppgifter utanför skolan kvar :) Så skönt! Då blir det en slapp vecka innan sommarlovet kan man ju tycka ;) Å vad jag längtar! Måste bara hitta ett boende sen är allt lugnt, men jag har ett på gång så jag hoppas att det är bra :) 



Här bor jag nu, men hur blir det nästa år?  

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards