Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Hanna - 9 juni 2012 22:00

Har gjort klart dagens arbete, nu blir det att mysa med tv-serier... Nurse Jackie och Vänner, hur bra låter inte det? Sen ska jag sova ut ordentligt så att jag orkar plugga lite imorgon också, njuta av helgen och staden får man göra nästa vecka ;) 

Av Hanna - 9 juni 2012 13:14

+ Jag har hittat någon att dela boende med nästa år

- Vi har fortfarande inte hittat någonstans att bo...

+ På måndag sätts betygen och efter det är det i princip slut med skolarbete

- Jag har fortfarande arbeten att lämna in innan dess...

+ Jag har mejlat min tandläkare och sagt att jag äntligen fått en tid i sura så att jag v.26 är redo att få tandställning

+ Jag har hela huset för mig själv just nu 

- Jag måste sitta inne och plugga fast det är så fint väder ute

- Min familj är på skansen just nu och jag kunde inte följa med

+ Om en vecka får jag åka hem!

- Om en vecka måste jag lämna Gotland....

+ Jag har en plan B om det skulle gå illa med boendet

+ Det är sommar och om bara en vecka får jag sommarlov


Av Hanna - 9 juni 2012 12:15

Hm... Dags att ta ner juldekorationerna kanske? Eh, nä, kanske inte riktigt än... Ska ju faktiskt bo här en hel vecka till så de får faktiskt stanna där de är :)

   

Av Hanna - 9 juni 2012 10:45

I torsdags när jag var hemma hos Emma åt jag årets första jordgubbe och det var så himla gott! Gotländsa och allt var de :)

     


Världens godaste fika, eller vad säger ni? ;)

Av Hanna - 9 juni 2012 09:09

Sista grannen verkar flytta ut idag, och sen är det bara jag kvar... Det kanske kommer någon sommargäst i veckan i och för sig, fast jag skulle nog föredra att få ha huset för mig själv sista veckan. 


 


Pontus dansar just nu runt i huset och sjunger med till sin fantastiska musik... Han verkar glad i alla fall och tycker kanske att det är en sån fin dag så alla borde vara vakna? Äh, jag kan ju alltid skratta åt han sångröst, i smyg såklart. Kanske ska gå ut i köket när han sjunger som högst, undrar hur han skulle reagera då? Mohaha, jag har en plan....

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards