Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Hanna - 7 juni 2012 16:14

Har fått lite bilder från min systers student och det ser ut som att de har det jättetrevligt där hemma, ler, äter tårta, öppnar paket, det är ju inte alls bra. Att jag inte är där menar jag. Så jag har bestämt att jag ska hem till Emma och fika, för att kompensera. Vi ska dessutom äta potatis som vi känner att vi måste bli av med, kan det bli bättre? Ser ut att bli ännu en fin kväll i Visby helt enkelt :) 

Av Hanna - 7 juni 2012 11:58

Har precis kommit hem från skolan, slutade en halvtimme tidigare idag :) Var jätenervös inför dagens engelska muntliga men jag och Mimmi gick igenom lite kort vad vi skulle säga innan det var vår tur. Mimmi pratade om "lagom" och medeltidsveckan medan jag pratade om röda stuugor och fika, temat var nämligen svensk kultur :) Det gick ganska bra men det är väl inte bland det bästa jag har gjort :P 


Det känns om att alla slutar skolan idag, det står en massa på facebook om folk som har sommarlov nu och syrran min tar studenten, jag vill också! Lillasystern får i alla fall vänta tills nästa vecka hon med så lite rättvisa finns det i världen ;) Jag önskar att jag hade kunnat vara med på Evelinas student men jag får väl ringa och höra hur det var sen :) Hoppas på att få lite bilder hitskickade också :) 


Men nu väntar mer plugg! sista delen av svenskan ska bli klar och historia arbetet har vi bara två dagar kvar på, nu är vi inne på spurten! Det känns så skönt att man inte kommer att ha någonting att oroa sig för eller plugga på under helgen, jag ska bara ta det lugnt :D Och leta efter en lägenhet i och för sig... :P Men det är bra att jag kan fokusera på det hela helgen :) Och så ska jag förhoppningsvis hänga med folk från klassen, det är ju sista helgen nu för nästa helg åker jag och alla andra fastlänningar hem! Pappa kommer hit nästa fredag och så packar och städar jag så att vi kan flytta ut och åka hem på söndagmorgonen :) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards