Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Hanna - 11 juni 2012 18:33

Idag på matten skulle vi räkna ut hur mycket milkshake det får plats i en av skolbyggnaderna, mums? ;) Det var lite annorlunda, imorgon blir det redovisning :)

På historian såg vi en film om hur det var i Algeriet på femtiotalet, vilket var ganska intressant faktiskt :)

Svenskan var inställd så fi hade engelska direkt efter lunchen istället. Lektionen bestod av att vi åt fika och fick prata om betygen med läraren :P

Sen var det slut, och det var den bästa starten på en vecka någonsin :D

   

Elias och Melica hade bakat så vi hade fyra sorters kakor att välja mellan, fast man tog såklart en av varje ;)


När jag kom hem var jag jättetrött och råkade lägga mig i sängen och somna.... Kan det ha att göra med att jag var uppe lite länge igår kanske..? :P Min kropp klarar inte alls av sånt, jag måste få sova ut :) Men det var så kul igår! Jag och Emma satt och pratade jättelänge :) 

Och så åt vi jättegod mat, pasta med kallrökt lax och pesto samt en sallad av tomat avokado och mozarella :D Så himla mumsigt :)


Och ikväll kommer hon hit igen! Vi ska se en film och äta upp rester, det börjar bli dags nu när man snart flyttar ut ;) 

Av Hanna - 11 juni 2012 01:56

Har haft en awesome kväll med Emma med mycket god mat, mycket prat och mycket te. Och har blivit klar med alölt skolarbete för den här terminen. Helt enkelt fantastiskt. Uppdaterar mer imorgon ;)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards