Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Hanna - 28 maj 2012 21:35

Åh, jag och Mimmi var så grymt duktiga idag, vår presentation var värsta bästa :D Jag var jättepirrig innan men det gick bra :) Hoppas att vi får höga betyg ;) 

Nu känns det som att vi borde bli klara med alla stora uppgifter i skolan och bara göra en massa roliga saker på lektionerna (eller sluta mycket tidigare...) men istället får vi en massa nya långa uppgifter... :P Välkommen till spetsutbildningen! ;) Fast om det är det som är det värsta med den här utbildningen så är det ganska lugnt, är ändå ett av de bästa valen jag någonsin gjort, att flytta hit och gå på filmgymnasiet :)


Har suttit och chattat med syrran hela kvällen nu i skype, riktigt skönt att ha lite kontakt med andra delar av familjen än föräldrarna ;) försökte få tag på den andra syrran med men hon var väl för trött för att prata med mig, hoppas jag ;) 



Såhär gött hade jag det förra gången jag var ute och reste, längtar till nästa gång jag måste sitta och vänta på att båten ska lägga till i hamn :)  

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards