Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Hanna - 26 maj 2012 15:50

Blev utmanad att svara på lite frågor av Philippa för nån vecka sen men glömde sen helt bort det :P Så nu tänkte jag att jag tar tag i det och gör det!


Fråga nr:

1. Vilket är ditt nuvarande favorit mobilspel?


Måste nog säga wordfeud, dels för att det är kul och dels för att det är det ända jag spelar ;) Men jag använder det mest eftersom att det har en sån bra chatt :)


2. Vilken är årets bästa dag?


Eftesom att det är sommar snart så måste jag nog säga att det är dagen då man slutar skolan :)


3. Vilken krydda använder du oftast då du kryddar din mat?


Salt, antagligen. annars är det peppar och chillipulver :)


4. Om du fick resa var du ville just nu, vars skulle du åka?


Till sommarstugan i Steninge, helt klart. Vi delar den och har den vart annat år, och eftersom att vårat år håller på att ta slut vill jag vara där så ofta jag kan.


 


5. Hur länge har du läst min blogg?


Jag vet inte riktigt, sen i november/december förra året kanske? :)


6. Vilken färg vill du ha på ditt hus då du blir stor och bor i ett eget hus?


Samma färg som vårt hus hade när jag var liten, mörkgrönt! :)


7. Vilken är din favorit disney film?


Åh, det är så svårt att säga... Men när jag var liten var det Bambi så det kanske är bäst att hålla fast vid det :)


8. Hur äter du ballerina-kakor?


Det beror på hur hungrig jag är ;) Men oftast delar jag på den och äter locket först, det är minst gott :)


9. Bästa bokserien du har läst och varför?


Hm, jag vet inte riktigt, jag har läst många bra. Men Hemsökt serien av Meg Cabot är ändå en av mina stora favoriter, den kan jag läsa om hur många gånger som helst :)


10. Har du någon konstig tvångstanke?


Ja, jag vill väldigt gärna ta bort lösa hårstrån från mina egna och andras kläder, vilket kan vara lite jobbigt ibland eftersom att jag gärna vill "hjälpa" folk som jag inte känner... 


11. Har du fått höra att du är lik någon kändis någon gång? I så fall vilken?


Det kan väl ha hänt, men i så fall kommer jag inte ihåg vilken det kan ha varit :P

(Har kommit på såhär i efterhand att jag har fått en kommentar om att jag är lik Gina Dirawi, men då inte till useendet utan bara till sättet :) )

Av Hanna - 26 maj 2012 15:14

Har varit ute och shoppat lite smått idag, det är så himla mysigt att bara gå runt i alla små affärer och kolla på allting :) Det är riktigt fint väder också, soligt och lagom varmt. Jag hittade en jättesnygg långklänning som var perfekt, nu måste jag bara övertala mig själv att jag kan använda den ofta så att jag har en anledning att köpa den ;) 


Ikväll ska jag se Eurovision finalen tillsammans med Emma, det ska bli kul, hoppas att sverige vinner! ;) 


   

Alfred pimpade min cykel här i veckan, jag tycker att det blev riktigt snyggt, även om blommorna såg lite hängiga ut efter ett tag ;) Vad tycker ni?

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards