Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Hanna - 27 maj 2012 21:37

Åh vilken härlig dag! Vaknade utsövd imorse och ringde nästan direkt för att gratta min kära mor på morsdag, jag blev riktigt stolt för hon sa att jag var den enda av barnen som inte behövde bli påmind om vad det var för dag, yey me! :D 

I eftermiddags var jag på picknick i Almedalen tillsammans med lite folk (ni skulle änå inte veta vilka det var om jag skrev det) och det var jättemysigt. Efter det gick ja och Mimmi, som var den som ordnat picknicken, hem till henne för att se I taket lyser stjärnorna. Det är en av filmerna som vi ska presentera imorgon :) Vi tränade på vad vi skulle säga till det också och jag tror nog att det kommer att bli bra, det är skönt att vi är två stycken som gör det tillsammans :) 


Jag fick lite skavsår från att gå runt så mycket idag så när jag gick hem från Mimmi bestämde jag mig för att strunta i skorna och bära dem i handen på vägen hem istället, vilket kändes jättesommrigt! 


           


Det är otroligt mysigt att gå genom Visby på kvällen, allt är så lugnt och så fint :)

Av Hanna - 27 maj 2012 02:58

Är hemma efter en mysig kväll hemma hos Emma :) Vi åt god mat och kollade på eurovision, så grymt kul att vi vann! Jag orkar inte skriva mer detaljerat just nu så det kanske blir så att jag uppdaterar er på hur kvällen var imorgon ;) Hoppas att ni har haft en lika trevlig kväll som jag har, god natt! 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards