Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Hanna - 17 mars 2012 23:35



Finns det något mer islänskt än en geiyser? Det skulle väl i så fall vara islandshästarna men det här kommer nog inte långt efter! Det går ju inte änns att stava till :P Eller uttala för den delen!

Av Hanna - 17 mars 2012 23:17

Idag vaknade jag och hade inget att göra, tja, inget kul i alla fall. Jag skulle mejla lite frågor till min pappa eftersom att det är en del av ett arbete som jag måste göra till skolan. Men när jag satte mig vid datorn hade jag ingen lust till det alls och tittade på The Faboulous Life Of Ana Gina istället :D Men jag hann bara till avsnitt tre för sen ringde Emma till mig och sa att hon skulle färga håret, nu, idag, så jag sprang iväg och träffade henne på coop :) Där hittade vi en fin färg och gick sedan hem till henne där jag hade hand om själva färgningen, så det blev såklart ett väldigt snyggt resultat ;) Sen åt vi mat innan vi gick ner till havet och var med lite på grillkvällen som pågick där :) Det var väldigt mysigt och inte alls så blåsigt som jag trodde att det skulle vara. När vi var där såg vi en katt som var högst uppe på muren så vi försökte rädda den, och det verkade fungera men när vi väl var sås nära att vi kunde få tag på katten så ville den inte bli fångad och sen klättrade den typ ner själv :P Och vi som trodde att den var jätterädd och inte kunde komma ner... Jaja, det var kul i alla fall :) Sen bestämde vi att vi skulle se en skräckfilm men så blev det inte för det fanns ingen att hyra :P Så vi såg Attack The Block istället (vilket i och för sig är en riktigt bra film) och det fungerade bra det med :) Och nu är jag hemma igen och funderar på att se det senaste avsnittet av Jonathan Ross Show eller om jag ska spara det tills imorgon...? För just nu är jag riktigt trött och känner bara för att sova :) Imorgon blir det till att faktiskt mejla de där frågorna och göra allt annat jag inte gjorde idag som jag borde :) Mycket skrivande tror jag... :D Eller jag hoppas det i alla fall :) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards