Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Hanna - 13 mars 2012 20:45










Igår tyckte Emma och jag att det skulle passa bra med lite mustascher i skolan, så vi började med att måla en på Alfred, sen målades Melica, sen Emma och sist jag :) Sen tog det stopp för ingen annan ville vara måndagsfin i en vackert snirklig mustach men, men. Vi var fina i alla fall, fast det höll inte så länge, lagom till lunch var det bara Alfred som hade sin kvar, men vi var fina ett tag :) Det gjorde arbetet lite roligare också ;)


   


Hahaha, FIN FINT MED SNIRKLIG MUSTACH PÅ EN TRIST MÅNDAG! :D

Av Hanna - 13 mars 2012 19:48

Läste det här ⬆ inlägget nyss och jag blir så arg och ledsen, kan inte folk bara få vara som de vill?! Måste folk kommentera allt hela hela tiden?! Blir så frustrerad och less på alla som inte har något viktigare för sig än att kritisera och mobba andra, det känns ju väldigt värt. Och sen att de inte erkänner att de har gjort fel utan tycker att de gjorde helt rätt och att det är offret som får skylla sig själv, hur tänker man då?! Usch usch usch säger jag. Nu hoppas jag att alla som läser det här även tar sig tid och går in på länken och läser hela inlägget, alltihop. Det är väldigt läsvärt och jag hoppas att ni känner som mig i den här frågan. 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards