Alla inlägg under november 2012

Av Hanna - 5 november 2012 16:21

Det är otroligt hur snabbt det blir mörkt nu för tiden... Lite mysigt är det ju men det känns som att man kommer hem så sent om man slutar skolan när det börjar mörkna utanför :P

Av Hanna - 5 november 2012 12:05

Riktigt trevlig dag idag, vi börjar inte förens ett på måndagar så vi har en rejäl sovmorgon :D Vilket betyder att jag har sovit ut och ätit en lugn frukost, precis vad jag behöver :) Jag har även ringt min tandläkare och flyttat tiden för när jag ska spänna och få mer tandställning vilket känns bra för nu missar jag bara en lektion :) Det blir dagen innan min födelsedag vilket mamma och jag kom överens om är ganska bra för då måste alla vara snälla mot mig fast jag klagar hela tiden ;)

Av Hanna - 4 november 2012 12:52

Det är någon som har tänt en lyckta i trädgården. Det är förmodligen ingen som ser den förutom jag men det gör ingenting :) Den är fin och lyser upp såhär i höstrusket... Det är mysigt att ha den där :)

Av Hanna - 2 november 2012 20:45

Vi har en klassfest med halloween-tema så alla är utklädda :D Det är jättekul för alla har varit så fantasifulla, Jacqueline till exempel som är utklädd till Jack Sparrow, så klockrent med tanke på att hon har de perfekta dreadsen :D Jag fick inte så bra bilder eftersom att det var inomhus och jag fotade med min telefon men jag kan bjuda på en i alla fall :)


 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards