Alla inlägg den 9 november 2012

Av Hanna - 9 november 2012 17:38

Just nu kör jag quizkampen, ett väldigt roligt spel (så länge man svarar rätt på frågorna). Det är kul för om man vinner över smarta personer så känner man sig jätteduktig :D Jag har till och med spelat mot pappa och vunnit en gång, det ni! :D 


 

Av Hanna - 9 november 2012 16:35

Jag har namnsdag idag och blir bjuden på middag hemma hos Victor och Jonatan ikväll tillsammans med Linnea, trerätters ryktas det om till och med... Det är Victor som lagar så det blir nog riktigt gott :) Annars då? Jo vi gjorde lite småfilmer på filmhistorian idag, jag, Daniel, Hampus och Victor gjorde en kort en om mobbing. Den blev jättebra så jag ska försöka se till så att jag kan lägga upp den här... :) Sen kom aldrig vår svensklärare till lektionen idag så då roade vi oss med attspela in en liten kort film i korridoren istället... Philippa regisserade och jag är huvudkaraktär :D Den handlar inte om något speciellt, vi sitter bara och har tråkigt och så börjar jag stampa med foten och nån börjar nynna och sen drar alla igång och sjunger :P Kul var det i alla fall :D 


I helgen ska jag skriva klart hela planeringen för båtresan, det har skett en hel del ändringar i manus så det är mycket att anpassa :P Nästa vecka åker vi ju! Det ska bli så kul, jag längtar verkligen :) Det känns skönt att åka bort på ett litet äventyr såhär mitt i hösten... :) 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards