Alla inlägg den 5 november 2012

Av Hanna - 5 november 2012 22:51

Va på pizzakväll hemma hos Simon ikväll med ett gäng från klassen, riktigt trevligt och gott var det :) När vi skulle gå hem fick jag sällskap av Daniel den sista biten och vi gick och pratade om läskiga drömmar och annat skrämmande... Det var ju lugnt när vi gick tillsammans men att ta sig de sista tjugo metrarna till vårat hus och sen upp till vår lägenhet var riktigt läskigt :P Det kändes som att jag såg en massa skuggor överallt... Men det slutade inte när jag kom in så det var bara att så snabbt som möjligt göra sig klar och krypa ner i sängen :P Jag måste vara en av dom bästa på att skrämma upp mig själv... ;)

Av Hanna - 5 november 2012 16:21

Det är otroligt hur snabbt det blir mörkt nu för tiden... Lite mysigt är det ju men det känns som att man kommer hem så sent om man slutar skolan när det börjar mörkna utanför :P

Av Hanna - 5 november 2012 12:05

Riktigt trevlig dag idag, vi börjar inte förens ett på måndagar så vi har en rejäl sovmorgon :D Vilket betyder att jag har sovit ut och ätit en lugn frukost, precis vad jag behöver :) Jag har även ringt min tandläkare och flyttat tiden för när jag ska spänna och få mer tandställning vilket känns bra för nu missar jag bara en lektion :) Det blir dagen innan min födelsedag vilket mamma och jag kom överens om är ganska bra för då måste alla vara snälla mot mig fast jag klagar hela tiden ;)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards