Alla inlägg under november 2012

Av Hanna - 20 november 2012 21:10

Nu avslutas den fina födelsedagen med operatårta och sagan om ringen, kanske blir det en rasså också, kan det bli bättre?

Av Hanna - 20 november 2012 16:55

Är just nu och klättrar på klättervägg med några ur klassen och några av ettorna. Det är sjukt kul! Lite läskigt först och jag har inte vågat mig på att titta ner, men det kanske jag gör nästa gång det är min tur ;)

Av Hanna - 20 november 2012 15:58

Tack så mycket för alla fina presenter och alla fina kort :D Och den fina sången via telefon imorse, det kändes nästan som att man va hemma :)

Av Hanna - 19 november 2012 18:22

Nu är tandställningen på underkäken på och den på överkäken är spänd. Men det var inte tillräckligt så min tandläkare satte fast lite plast på mina tänder också, så att jag inte ska tugga på tandställningen, men nu kan jag knappt tugga alls... Men vill man va fin får man lida pin :) Nu sitter jag på centralen och väntar på båtbussen som går om lite drygt en timme... Dricker kaffe så länge och tar det lugnt :)
Jag trodde att jag skulle kunna uppdatera här hur mycket som helst idag men det har inte blivit så mycket tid över förens nu... :) Jag har sprungit runt i affärer på förmiddagen och försökt hitta till tandläkaren, tack kära GPS-app för att jag inte behöver gå runt med en papperskarta som jag gjort innan... Nästa gång är jag nog så säker på var jag ska så att jag inte behöver den :)
När jag sprang runt och försökte hitta något ställe att äta på (mitt säkra kort hade sadlat om till konditori) krockade jag nästan med ett gäng pensionärer som stod och tog kort på ett gammalt hus, så då kände jag att jag också borde göra det för pensionärer vet vad som är värt att ta kort på ;)
Läste på DN om SAS och någon chef där hade sagt att det krävs två för att dansa tango, det hade nått med nå förhandlingar att göra, men jag tyckte att det var en sån fin mening så jag sparar den :)

Av Hanna - 19 november 2012 14:06

Såhär gott kan man ha det när man måste vara i Stockholm hela dagen ;)

Mat
Av Hanna - 15 november 2012 18:02

Av Hanna - 14 november 2012 11:22

Sitter i en minibuss och åker förbi ett stort köpcentrum med IKEA och Burger King och andra ställen som inte finns på Gotland. Välkommen till fastlandet!
Och nu åkte vi förbi en skylt som det stod Halmstad på... Ett snabbt stopp kanske?

Av Hanna - 14 november 2012 07:15

Sitter just nu på båten på väg till Oscarshamn tillsammans med hela reklamfilmsgänget och våra två lärare :) Vid Lunch kommer vi fram till Karlskrona :D Jag kommer antagligen inte att ha någon täckning där och jag kommer nog inte kunna uppdatera därifrån så ni får snällt vänta på att få reda på hur det gått ;) På lördag lovar jag att skriva lite om det :) Nu ska vi ha produktionsmöte och sen fortsätter det med jobb, jobb, jobb :D Det här ska bli SÅ KUL!! :D 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards