Alla inlägg under juli 2012

Av Hanna - 24 juli 2012 18:25

Ska till Göteborg idag med morbröder och kusiner, för imorgon ska vi ta Loppan och åka ut och segla :D Vilket innebär att jag antagligen inte kommer kunna uppdatera bloggen så mycket, men det ska bli fint väder ändå så det är väl ingen som sitter inne och kollar ändå ;) Jag ska försöka att inte tappa kameran i havet så att ni kan få se lite fina bilder när jag kommer tillbaka :)   

Av Hanna - 24 juli 2012 18:00

Pappa hade ingen inpspiration till den här har det visat sig, kanske hade den låga batterinivån på min kamera någonting med saken att göra :P Han kanske kompletterar senare :)

Foto: Patrik Löfström  

Av Hanna - 23 juli 2012 22:06

NISSE av alla hundar bestämde sig idag för att sticka ut i skogen och jaga ett vildsvin som bara han kunde se... Och jag sprang efter i halft påtagna sandaler och shorts :P Det är tur att han inte är så snabb, mmen han höll hög fart ett tag i alla fall, det blev en värre spurt nu än på tävlingen innan idag ;) När jag väl fick tag på honom var jag tvungen att bära hem honom, och han såg så nöjd ut men gu vad tung han är! Jag kom tillbaka hem i alla fall och hunden slängdes in i stugan så att han inte kan springa bort mer...idag ;) Nu är jag nöjd, fick ju tag på vovven och blev till och med lite skadad så jag har något att skryta om ;)

Av Hanna - 23 juli 2012 19:15

Sicka snygga fönsterluckor vi har... Perfekta att ha med i just den här utmaningen :) Ser ni sjön i vårt hjärta? ;) Och sen fortsätter naturen med i de andra bilderna :)

 

Foto: Patrik Löfström

Av Hanna - 23 juli 2012 10:46

Ska ut i skogen idag igen och delta i de stora tävlingarna :) Idag får jag med mig kusinerna också så det blir nog skojsigt :D Idag hoppas jag att morbror har lite bättre koll på sin bana också så att vi inte behöver vänta så länge när vi är klara ;)

Av Hanna - 22 juli 2012 19:45

Skuggor, de finns överallt så naturligtvis finns de även här i fotoutmaningen :) 

     

Foto: Patrik Löfström

Av Hanna - 21 juli 2012 19:28

Det första vi åkte när vi kom fram till Liseberg var slänggungorna, och då hade de tekniska problem... Det va lite läskigt :P Då föredrar jag nog faktiskt problem på tåget ;) På karusellen blev vi ombedda att flaxa för att komma iväg, och när vi gjorde det löste sig allt :D

Av Hanna - 21 juli 2012 17:45


Inte så mycket till bilder kanske, men hallå, jag var upptagen! Det är svårt att åka karusell och ta kort samtidigt ;)  

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards