Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Hanna - 1 juli 2012 23:25

Nu har jag inte bloggat på riktigt länge, men det ska jag allt ta igen... En regnig dag :) Just nu njuter jag ute när det är fint väder, och det hoppas jag att ni också gör. Jag har mycket att skriva om sen när jag väl tar mig tid, för det har hänt en del sen sist ;) Mycket bilder kommer det också :D

Av Hanna - 1 juli 2012 23:19





















 Första dagen! Tänkte att jag skulle börja lite lätt med grodperspektiv men pappa och Molly har varit nere vid bäcken hela dagen och byggt en damm så han har ont i ryggen... Men han blev så inspirerad sen när vi var ute och gick så han slängde sig (nästan) ner på marken och tog lite bilder :) Den första vet jag inte om det är så mycket till grodperspektiv men... Äh, det är u vad en groda skulle sett så det godkänns :) Fint blev det i alla fall, kul med lite nya bilder! :D       

Foto: Patrik Löfström 

Av Hanna - 1 juli 2012 23:15

Halloj!

Har gett min far en semesterutmaning, han ska ta en bild om dagen i en månad, och jag ska berätta något om bilden innan han tar den, till exempel vad det ska vara för motiv eller hur den ska tas eller var den ska tas :) Det blir nog kul tror jag, han verkar tycka det i alla fall :D 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards