Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Hanna - 4 juli 2012 23:34

Startade dagen med en nybakt croissant, hur mycket bättre kan det bli? Sen fortsatte dagen med bokläsande i hängmattan, första doppet i det klara havet (utan maneter!), lunch i Blomborg, jordgubbar med mjölk och socker, promenad med hundarna, middag på framsidan, kubb på ängen och en varm dusch i vår fina nya dusch :) En helt okej dag helt enkelt! :D Jag hoppas att jag kan få tag i lite av Elins bilder, hon gick runt och knäppte med den där kameran hela dagen tycker jag ;) Och fina bilder blev det :D 

Av Hanna - 4 juli 2012 23:22

Den här första bilden hade han tänkt till riktigt noga om innan han tog, för vad heter När på engelska? When, och det låter ju nästan likadant som ven, eller hur? Då var han förstås tvungen att ta en närbild på en ven, för det stämde ju så bra med en venbild; whenbild; närbild. Klurigt ;)

   

Och det här är alltså en NÄR-bild... Inte ens jag fattade det när jag såg den först men det var ju smart, inte riktigt vad jag hade väntat mig, men smart.


Foto: Patrik Löfström







Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards