Alla inlägg den 17 april 2012

Av Hanna - 17 april 2012 18:59

Sitter just nu och jobbar på mitt muntliga tal som jag ska redovisa imorgon, för då har vi munliga nationella! Det är lite läskigt faktiskt, men det känns ändå på nått sätt lite kul också :) Det känns som att det kommer att gå bra. 


Jag fick ett fantastiskt trevlig brev idag, nämligen ett från min tandläkare som berättade om vad som måste göras med mina stackars tänder :) Något som kanske inte blir så trevligt är att jag måste dra ut två stycken... Jag kommer ihåg förra gången jag gjorde det, det gjorde ont med bedövningssprutorna, jag blev helt darrig efteråt, det kändes som att jag hade värsta fläskläppen och jag var tvungen att ha massa bomullstussar i munnen för att det blödde :P Huga! Men om det är priset man får betala för bra tänder så ska jag inte klaga (så mycket). Sen när jag har gjort det är det i alla fall dags att sätta in tandställningen, och jag tycker av något outgrundlig anledning att det ska bli jättekul :P 

Har jag sagt att min tandläkare är jättecool? Det är han i alla fall. Han har en jättecool mottagning i en gammal lägenhet mitt i Stockholm och man måste trycka på en knapp utanför porten för att dörren ska öppnas, high tech ;) Och efter allt formellt i brevet skrev han: PS, Du som är intresserad av film: vad har Du för åsikt om Iron Sky? , hur många tandläkare gör så liksom? ;) 


Nä nu ska jag fortsätta skriva på mitt tal, hare bra!

Ketchup Punkt

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards