Alla inlägg den 16 april 2012

Av Hanna - 16 april 2012 21:39

Ligger och lyssnar på De/Vision, riktigt bra är de :) Jättelånga låtar som man bara tycker om :D Det blir så skön stämning när man lyssnar på dem :) 

Av Hanna - 16 april 2012 18:38

Jag hade ett underbart härligt lov hemma i Sura. Påsken firade vi hemma med släkten, det var roligt fastän mina morbröder kommit på det nya uttrycket SHA, dvs Synkroniserad Hanna Attack. 

Vi åt mycket god mat och byggde en förträfflig äggrulnings-bana i trädgården, och jag vann betafinalen och även den omtalade Superfinalen! :D Det måste bero på min långa erfarenhet och mitt fina äggmåleri ;)


 

En påskig fönsterdekoration :)






Dekorerade ägg á la moi! :D


 

Pappas goda köttbullar :)



  

En vacker påsktårta :)



 

Morbrorn och Pappa konstruerar årets äggbana :D



 

Mitt vinnarägg (innan tävlingen)



 

Gräsmattan efter tävlingen, Nisse går och rensar upp lite ;D



Hur det här kunde gå till vet jag faktiskt inte... 



   

Mitt och morbrorns ägg efter tävlingen :D Gaffatejp <3 ;)



Efter påsk var jag på shoppingrunda i Västerås med mamma och lillasyster, fyndade ett par riktigt bra skor :) Och så var jag i Stockholm på ett tandläkarbesök, alldeles ensam. Jag kände mig som värsta turisten när jag gick runt med en karta i hand för att hitta rätt :P 


Sen var jag på träning med Surahammars SOK och fick ta hand om uppvärmningen för småknattarna, och jag kände inte igen någon av dem... Tur att jag kände igen de lite äldre i alla fall :) 

Och igår var jag på tävling, det var gött att få gå igenom starten och sen få ta sig igenom skogen med karta å kompass! Även om jag inte sprang utan gick med mamma var det skönt att vara ute på banan igen :) 


Och det här lovet har jag bakat också, vilket jag inte har gjort alls på Gotland :) Det var kul att slänga ihop lite muffins på förmiddagen och kvällskvisten när man inte hade nå bättre för sig :D 


 

Minimuffins med hallon, mums!



 

Full-size muffins :D


 

Inga muffins men en annan smarrig dessert, chokladpudding!


   

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards