Alla inlägg den 3 april 2012

Av Hanna - 3 april 2012 15:52

Läser jag:

The hunger games som är skriven av Suzanne Collins. Jag har redan sett filmen och läser boken som en del av engelskan. Boken har fått väldigt bra recensioner så den ska bli kul att läsa :) En annan bok jag läser är Bara någon att straffa som är skriven av den fd. gotlänningen Kristofer Ahlström. Den annorlunda och ganska dyster, men samtidigt fin.

Längtar jag tills:

Jag ska få åka hem, vilket jag ska göra på  torsdag! Jag ska ta den tidiga båten som går vid ett så jag kommer hem ganska tidigt på kvällen vilket känns fantastiskt skönt :D Jag har redan börjat packa...

Gillar jag: Böcker, resväskor, tidiga båtresor, söta påskhälsningar, fjädrar, choklad och syskon (Obs! detta kan komma att ändras inom en snar framtid ;))

Ska jag: Läsa senaste nummret av Sofis Mode som jag hittade i brevlådan :) 


Glad påskvecka alla läsare! 


 


En liten påskbild från förra året :)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards