Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Hanna - 27 oktober 2012 17:30

Jag och Emma var på Willys och köpte godis, och en ny liten vän :D Emma fick inte ha en sån när hon var liten så nu tog hon chansen och köpte en ;) Han är riktigt trevlig och mysig, och fantastiskt rolig att kasta på folk :D Hela familjen har fått testa på att slå honom mot något och alla har uppskattat honom :) Det är sånt här som förenar vänner och familj ;) Nu ska vi gå ner i mitt rum och testa om han kan fastna på väggen om man kastar tillräkligt bra... Tjingeling!


 

Av Hanna - 27 oktober 2012 15:08

Mat
Av Hanna - 27 oktober 2012 12:08

Alla är i full gång här hemma :) Pappa fixar nere i källaren, mamma virkar, Molly pysslar och jag ska försöka sy ett kuddfodral... :P Vi får väl se hur det går ;)

Av Hanna - 27 oktober 2012 11:00

Jag, Emma, Evelina och hundarna tog en tur ut i skogen såhär på morgonen och gick till ställen som jag inte varit på sen jättelänge. Vi besökte bland annat stensoffan där jag och Evelina ofta stannade och vilade när vi var ute och gick när vi var små, och ibland framförde pappa barnprogram för oss från bakom ett träd på andra sidan stigen, eller så gjorde jag eller Evvan det... Den var väldigt liten nu i alla fall, och jag som kommer ihåg att man var tvungen att klättra upp på den, nu var den inte högre än mina knän. 

Vi gick förbi bilbanan också, och snickarbacken, tänk vad mycket man har sprungit omkring där :) Jag saknar att inte ha det så nära... 



Såhär såg soffan och trädet ut nu... Tänk vad saker såg annorluna ut när man var liten :) Men det är fortfarande en av mina favoritplatser.

  

Det finns så mycket fin natur i Sura, och det är nog en av alla de saker jag saknar när jag inte är här :)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards