Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Hanna - 16 oktober 2012 16:58

För att lyssna på hela intervjun med mig, Jonatan, Victor och Emma så trycker ni HÄR . Materialen som hon hade att klippa i var en kvart, men vi är inte med så mycket... Och hon tog bort våra starkaste argument :P Men men, vi ska väl vara glada att vi fick vara med lite i alla fall :) Och Ville pratar ju på ganska bra ;) Nu har vi i alla fall varoit med och gjort något för att skolan ska få vara kvar... Imorgon tas beslutet :( Känns läskigt och sorgligt om vi inte får en chans att få fler intresserade till nästa år... :/


 

Såhär glada var vi... ;)

Av Hanna - 16 oktober 2012 15:06

Jag är med på radio snart om det är någon som är intresserad av att lyssna :) Kanske går att lyssna i efterhand också, jag ska kolla upp det :) Det handlar om att Filmgymnasiet kanske ska läggas ner och vad vi tycker om det... Som ni förstår så är vi inte direkt positiva till det beslutet :P

Av Hanna - 16 oktober 2012 09:23

Jag skrev igår vid fyra att vi snart skulle vara färdiga och redo för premiären... Och så blev det så att jag lämnade skolan vid nio... :P Vi hade det lite tufft med effekter, loggor, fades och eftertexter så det tog sin tid, jag vet inte hur många gånger jag var tvungen att öppna upp title tool... x) Men vi blev ändå klara först :D Nu är de andra snart klara också :)

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards