Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Hanna - 3 oktober 2012 14:45

Idag var hela klassen uppklädd inför vår stora premiär på bion :) Alla var så fina och glada och det var hur kul som helst :D Vi kom till skolan vid tio och då var det samling och utvärdering av produktionen och sen blev det fotografering :) Det var väldigt roligt, först ställde vi bara upp oss snyggt och sen tröttnade Satffan på det så då arrangerade han bilderna och då fick alla gå ihop i par och spela lite ;) Och sen blev det en galen bild på slutet :) Det känns konstigt att göra något sånt här mitt i terminen för det kändes som att vi efter det här skulle skiljas åt :P Jag tror att vi redan börjar få lite ångest över att det är så kort tid kvar, vi har ju nästan kommit halvvägs igenom gymnasiet nu... Efter fotograferingen åt vi lunch och därefter samlades vi på biografen Borgen och där blev det lite mingel i foajén och mer kort i väntan på att tekniken skulle sättas upp och publiken komma på plats :) Sen fick vi gå in och köra igång :D Jag hoppas att några av er såg livesändningen, om inte så kanske den kommer upp på Filmgymnasiets hemsida snart :) 



Här kan ni se filmen som jag var med och gjorde :) Det är jag som är ansvarig för fotot och färgkorrigeringen, som behövs även om den är svart/vit ;)




HÄR hittar ni även de två andra filmerna som min klass har jobbat med :)





Av Hanna - 3 oktober 2012 08:15

Mimmi och Jonatan från min klass var nyss med i radio och de var så duktiga! Särskilt Mimmi har en väldigt behaglig radio-röst :) De var med för att berätta lite om vår utbildning och om de filmer som vi har gjort nu senast :) Även en gammal elev är med och pratar om utbildningen :) 


För att höra hela sändningen så klickar ni HÄR (Själva intervjuerna börjar ganska långt bak)


Här kan ni se trailern till den spännande filmen som Mimmi pratar om:


Och här kan ni se trailers till de filmer som Jonatan har medverkat i:

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards