Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Hanna - 25 maj 2013 23:09

Det här har varit en sån seg dag! Allt jag har gjort idag har bara varit för att få tiden att gå, jag har verkligen inte haft någon lust att göra någonting alls idag. Dels för att jag imorgon ska till Stockholm och träffa kusinerna och morbror och gå på konsert men också för att Jonatan inte är på ön så det är väldigt... ensamt. Fast jag har ju Philippa här i alla fall :) Läste första versonen av ett manus som hon jobbar på och jag fick verkligen fram roliga bilder av det, ska antagligen spelas in nästa år som slutprojekt vilket borde bli kul :)

Nu på kvällen, när dagen äntligen nästan är över, har jag kommit på att jag måste packa eftersom att jag ska övernatta i huvudstaden, knas! Haha det var inte igår jag gjorde det :P Sen så måste jag väl gå och sova också eftersom att jag måste gå upp vid sex, halv sju imorgon för att hinna med båten, ingen sovmorgon här heller ;) Men jag får väl se till att sova lite på båten kanske :) 


Förresten, rubriken, klarar ni av det på rak arm? För det borde man väl? Jag kom och tänka på det igår eller imorse var det kanske och tänkte att går det inte så måste man kanske ändra på något. 

Presentation


HannaNancy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards